lite sen med skrivandet men här kommer de .....

Har haft en riktigt bra jul me mat och sällskap ^^
har snurrat runt lite i jul först va vi hos min mamma på landet sen åkte vi till
min pappa på lördagen, efter det åkte vi8 till Purres pappa samma dag :)
sen på natten åkte vi ner till Jönköping till Purres mamma.
De har varit riktigt trevligt, men tiden har bara sprungit iväg!!

Fick lite julklappar också
Av älsklingen min fick ja en parfym ^^ <333
Av Matte fick jag lips ( number one hits ) de är som singstar, fast detta är till xbox 360.
av mamma och mats fick ja pengar och lite små saker :)
Av Eunmi en par suuuper sköna strumpor ^^

Av Älsklingens familj fick vi fritös, stavmixer, handdukar, parfym, örhängen och badrumsgrejjer m.m. :D

TACK för allt! vi vart så glada :)


ja har nog minst gått upp 10 kilo under helgen XP hahha har förvandlats till en köttbulle XD

Idag blir de att springa en stund på stan med anna se om man hittar ngt till nyår!
Hela gänget me kompisar kommer då :D de ska bli såå roligt va länge sen !

men nu orkar ja inte skriva mer.. ska fixa mig lite tills anna kommer in!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0