Tidig morgon

Idag gick jag upp me älsklingen, eftersom jag följde me han till jobbet så slapp han va ensam ^^.
Vi stack hemmifrån kanske runt fem XP ovanligt tidigt för att vara mig!
Men de känns även skönt att komma upp lite tidigare ngn gång så man inte sover bort hela dagen :D
de vart först linköping, norrköping, oxelösund och sen oppeby ( nyköping tror jag )

sen vart de att stanna en liten snabbis på max, mumsigt värre ^^ de va väldigt länge sen man käkade hamburgare ute :)


ÅÅÅH de är så himla härligt med all snö ute, älskar de !
och de kommer inte lite heller har snöat hela dagen sen klockan fem tills nu!
känns hur bra som helst ^^ hoppas de ligger kvar nu också, så man kan njuta lite av de!
och ja hoppas verkligen de är snö på julafton också för de har de inte avrt på dom närmsta 15 åren :P

Jag börjar bli hungrig.... igen :/
blir väl att göra mat snart så man får i sig lite energi!

skulle vilja träffa min lilla spyfluga Mia också!! saknar henne så, men om ja inte hinner innan jul och de så kommer hon till mig till nyår :D weeei! längtar så.. känns som 100 år sen ja träffade henne!
de va iaf alllt för länge sen!
de är jobbigt att bo långt ifrån varann!
älskar dig vännen min <3


pussssss

Kommentarer
Postat av: Mia

Saknar dig mer mitt älskade cips! flytta hit! snälla! <3 Löööve you! <33

2009-12-15 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0