How Come!?

klockan ringde vid åtta på morgonen men jag skulle inte upp förns tio - elva för ja började jobba vid tolv -_-
MONEY MAAAN MONEY ! får tänka så! ( är jue ledig i morron )

iaf gick till jobbet och jobbade som en liten myra, slapp sitta i kassan iaf, tror de är därför ja får urinvärksinfektion så lätt nu.. jag är ju nästan jämt sjuk nu för tiden pga att sitta i det där jävla draget på jobbet! -_- GE OSS VÄRME så kan vi sitta på kontoret och gotta oss som dom "högre" på jobbet gör!
och så kommer dom fram och stänger av fläkten och gnäller på att de blir för varmt för frysarna OMG liksom hur klarar vi oss på sommaren igentligen :O har vi ens några frys varor då?
men fattar ju att dom bara vill spara in på pengarna och inte slösa så mkt av dom.
Så dom gör oss anställda sjuka ist!

iaf ska inte klaga och snacka skit. men jag tycker de är lågt att skylla på annat när de igentligen gäller pengar och att alla människor är snåla de vet väl alla? eller är de ngt nytt för sega människor som inte fattar de :O

sen när ja kom hem fick ja höra ngt som va väldigt chockande av en kompis till mig :O !!!
säger bara lycka till och börja använda huvvet! skulle jätte gärna vilja hjälpa till.. men hur ska man kunna hjälpa till när personen i fråga inte bryr sig? eller va e de frågan om? ( ingen kommer kunna lista ut vem denna personen är såå kom inte och säg att ja säger vem de är.. finns miljoner me människor som är likadana )
men bara så du vet så älskar ja dig och ja står på din sida till 100 %!! älskar alla mina kompisar och nära!
men snälla vakna upp ^^

och ja har diskat idag också.. ska snart fortsätta me anadra delen.. men JAG HATART!!!!

ha de så bra mina änglar!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Märkte att din bakrund är min tapet jag har i mitt rum. Tyckte det va lite coolt! :P

2009-01-09 @ 22:02:19
URL: http://isabulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0