Idag Är De Vanlig Jobbar Dag!

Orkar inte jobba idag, helt fuked up i huvudet!
skulle vara skönt att sova ut till tre eller ngt XD skulle va helt perfekt :P
men är ledig i morron igen, och sen jobbar ja hela helgen! men det blir bra med pengar.

IGÅR:
Igår tog jag det lugnt, så skönt så! :D
Jag och min kompis formaterade om min data sååå nu är deeen skit snygg, ville inte ha vista längre så nu har ja xp!
och den går att lite på att ALLA program funkar!
så nu kan ja köra mitt GH igen.. kunde inte göra de på vista skiten! IT SUCKS !
hehe men fick ominstallera skiten.. för de vart ngt fel ( på xp:t ) såå min kompis vart inte så glad, för de va han som fick göra.. för ja kan inte XD såå vi gick och köpte pizza madans datan höll på att ladda.
sen så fixade vi till den skit snyggt så de inte ser ut som xp, utan appel eller nåt.. eller va de heter!!



and omg I LOOOVE IT!!!!


have a nice day..  så skriver ja senare om va som hända skall idag!

puss på er alla :D <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad snyggt du fick på din datorn =) Riktigt stiligt =D<3 Man bli ju lite avis då ;)



Det beror på om jag hittar ngt jag trivs med eller inte, så en månad är väl planerna än så länger- men det kan ju utöka sig till nga... får helt enkelt se!



Klart jag kommer göra det =D=D=D Kan ju inte åka till ett land och missa att träffa dig sötnos :) Åker du sj? LOve you! <3 puss

2009-01-08 @ 20:01:14
URL: http://korallen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hallå min undebara <3



Vad glad jag är att ni blivit vänner igen =) DEt gör mig glad att du e glad gumman!



Aaa på så vis, låter super härligt! Australia 4-ever ju! Blir de på farmen då? eller ngn annan stanns? ÅÅ finns så mkt mer jag vill se av detta land ;)



Hihi- förstår det! Men jag kommer aldrig försvinna från dig honey! Natti natti och dröm sött! puss <3

2009-01-08 @ 22:10:26
URL: http://korallen.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin bakgrund du har på din blogg. Jag har sådana tapeter :D

2009-01-08 @ 22:17:53
URL: http://annkar.blogg.se/
Postat av: [Ultimate Dhagg]

damn, thats some intertaining Writing!

2009-01-09 @ 00:54:30
Postat av: philip

stolt hahahaha

2009-01-25 @ 18:33:01
URL: http://harnogingenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0