Palace!

Idag håller jag på me att fixa mitt hår till krull.. får sån jävla mjölksyra såå de inte är sant! XP
men de blir nog bra får jag hoppas X)



Idag jobbar jag också ett - åtta, och ja ska hinna med en buss som går kvart över åtta.. såå ska kasta ut kunderna på ica if dom är sega!!! -_- för de finns ett par luspudlar som jämt ska gå runt och glo i sin egna värld... dom är väldigt egoistiska en del, och fattar inte att man vill hem och grejjer!

iaf.. ska hem till min jobbar kompis Malin idag, maten kommer va framdukad när vi kommer dit ( eve och jag tar samma buss) sen ska vi väl sitta och snacka en massa skit och ha kul ^^
vi kommer va Jag, Eve, Malin, Becca och Elin :D så hoppas de blir kul och att alla är på bra humör och uppåt i kväll !!

Ha en bra dag så kankse man ser ngn man känner ute ikväll, vem vet :)




hur kan man göra saker länge som man tycker är tråkigt? -_-

Kommentarer
Postat av: Tess

Tjohej :)=)! Hehe, ne smaken är som baken delad =P För ur skulle det se ut, om alla tyckte om samma saker...? Inte så kul =P Hoppas de går bra att jobba idag och att du inte är allt för trötter. Love you! <3 Puss

2009-02-07 @ 18:01:44
Postat av: Mia

så fiin frilla baby,Pyss

2009-02-10 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0