Idag blev de att gå upp tidigt

satte klockan på åtta eftersom älsklingen skulle hjälpa min syrra me flytten.
ja kunde tvärr inte hjälpa till för dom hade bara tunga grejjer kvar som soffa, bord m.m.
men gick upp samtidigt och gjord en macka så han skulle få lite mat i sig ^^

idag ska ja till min moster och binda julkransar tror jag :D
det ska bli himlans kuuuul ^^


usch känns ensamt när man inte har sin sötnos nära :(
tänk va ensamt de kommer bli när ja måste lämna tillbaka Amber! ingen ja kan gosa lr pussa på :P <3

anna & emma, jag kan väl få hänga på promenaderna som ni brukar göra, men ja går inte så fort XP blir ganska snabbt trött! haha
väger ju liiiite mer än förut XP
men skulle va kul att komma ut lite sen när man inte har Amber hemma ^^,

ja är så trött på mat asså, känns som man käkar samma sak hela tiden XP
GE MIG TIPPPPS!!!!

love you <3

Kommentarer
Postat av: anna

ja visst fåru de, men de händer inte så ofta. det va bara emma som vill dra ut o hälsa på sina föräldrar..:P hihih!

2009-11-21 @ 14:13:24
URL: http://anianaas.blogg.se/
Postat av: Malin

haha okej ^^ men de kan va trevligt att komma ut lite ^^ pusss

2009-11-23 @ 23:14:59
URL: http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0