Utgång iförrgår och mys igår idag dop ^^

I fredags kom Anna till mig, trodde de skulle komma fler kompisar.
Fast alla va trötta :P kan förstå dom! man blir trött efter en arbetsvecka!
Men vi som inte jobbar är aldrig trötta right? XP haha

Vi satt och snackade och kollade på Idol, Erik är bäst hoppas han vinner hela skiten!!
Sen satte vi igång lite muusic innan vi drog iväg till destination Hugos!
Det var rätt så trevligt, men efetrsom ja inte får dricka så va de kanske inte lika roligt, men det var ja som rörde på mig mest på dansgolvet XD hihi

Lördagen vaknade vi inte förns halv två kanske XP
va riktigt trött!!
Anna gick väl hem ngn gång runt tre för middagen va serverad för henne, tänk om man hade de så skönt ;)
Vi beställde Pizza ist, orkade inte göra ngt!
Vi bestämde att träffa Emma och köpa Biobiljetter tills söndag, men vi reserverade dom ist så kan alla betala var för sig ^^ ska iväg och kolla på New Moon :D <3 hoppas den är riktigt bra!!
Senare på kvällen satte vi igång Twilight för att friska upp minnet lite, men de övergick till att kolla på Matrix Reloded
lr hur de stvas :P

Söndag:
Idag vaknade ja tidigt :O redan vid sju!
gick upp och duschade, va riktigt skönt!!
ska nämligen på dop idag, mammas kusins barn ska döpa sig ^^ lilla Lhi !!
Men nu ska ja ta en apelsin för det har jag varit sugen på hela morgonen!!



Nästa vecka blir de Ullared också ^^ woohuu de va ett tag sen, men de blir inget handlande åt mig, blir bara presenter =( men men va ska man göra!


Och ska även ngn helg julbaka me mina kompisar ^^ roooligt värre! <33 de ser ja fram emot :D PEPPARKAKOR!!! ^^

Love//<3

Kommentarer
Postat av: anna

då måste vi göra glasyr och grejjer på dom sen. hihi! det är kul... skönt o hitta på lite annat än att bara ses när det är fest:) dricka julmust och fixa pepparkakor yiiiha! <3

2009-11-29 @ 13:21:17
URL: http://anianaas.blogg.se/
Postat av: Tess

Julbak på hög nivå kommer det att bli =D så himla kul & mysigt vi kommer att ha det <3 Så vi får hitta en dag som passar sedan =D



ÅÅ hade jag haft mer ork i fredgas hade jag kommit, för jag ville verkligen träffa er =) <3<3



Och hoppas bion är toppen =) O kan tro det blir en hel del julklapps fynd på ullared =) Det gjorde en annan =P hihi.



Hoppas apelsinen smakade bra, blev sj lite sugen på det nu. Men får klara mig till imorgon för här finns inga godsaker så långt ögat kan nå =P hihi.. Glad första advent på dig gumman!



Pussokram love yoy <3



2009-11-29 @ 20:32:28
Postat av: Malin

anna - självklart ska vi ha glaaasyyyr på ^^^:D:D:D:D:D:D muuums!



Tess - okej men de gör inget vi hade kul och vi syns jue nsart iaf ;) wweeii!

jo ja hoppas ja hittar en del också, men de blir väl mest julklappar och inget åt en själv :( kanske lite mamma kläder!

de är jobbigt att ha brorsor dom ska jämt ha elektonik som är såå jäkla dyrt ^^ hihi!!!



Apelsinen smaka underbart ^^ Glad första advent till dej me gumms :D nästan glad anadra advent ^^



Love you much mooore! <3

2009-12-04 @ 11:05:17
URL: http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0