läängtar ^^

Längtar tills om 2 månader då har anna och jag bestämt att gå ut,
paaarteeeeej!!!!!!!!!!!! woohuu.
för då hinner ja pumpa ut mjölk till lill-älsk :)
och då ställer min älskling upp och passar henne har han sagt!
så snäällt så ^^,

Längtar förbenat mkt kan ja erkänna, känns som det va 100 år
sen jag var ute och rörde dom lurviga XD hahah
ska bli huuur kul som helst, och jag hoppas verkligen att
dom kör bra låtar då annars ska jag kasta skivan i dj:ns huuuuvve!!
ska dansa heeeeela natten lååååång, cuz' thats my thing!
och Anna ska fasiken dansa med mig hela natten,
även om du har dåligt me sprit i kroppen, annars ser
du till att ha det, för här blir de inget bänksittande!;)

som sagt vill att tiden ska gå fort så ja kan dansa :D

I Like To Move it, move it! :D :D :D :D :D :D








Kommentarer
Postat av: anna

hahah jag har faktiskt dansat nykter! haha.. nädå jag ska inte sitta!! dansa dansa...!



sv: haha ja vafan snart är man gammal då kan man inte gå ut o festa längre. då ska man sitta hemma o bli gråhårig! man måste ta vara på sina unga dagar.

2010-08-15 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0