10-12-12

Idag har mina älsklingar och jag mest tagit de lungt.
Vart trött av all bakning igår! :P
TACK Tess du är en ÄNGEL som städade efter ! <3

Iaf idag har vi endast lämnat tillbaka våran dyra spade
eftersom jag hittade en billigare.
Och sen va vi inne på willys och köpte saker till Tacosen vi käkde idag :)
MUUUUUUUUUUUMS!
Annars har vi bara myst HEELA kvällen ;) <3 härligt!

Tittade på filmen Devil - guuu så dåålig,
de ända man fick se va en svart ruta ( själva tvn då )
och sen när ljuset sattes igång igen så var ngn död
( dom satt fast i en hiss)
TUMME NER! :/

Nu ska jag snart hoppa i slafen brevid mitt hjärta!
som jag älskar så!

HIHI

Och mammas andra lilla hjärta
- som jag hoppas att hon sover i sin säng hela natten ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken mysdag ni haft :) Och de är klart ja hjälpte till. Väner man till, så är de iaf för mig naturligt och städa efter sig ;)



Tack för en trevlig kväll och själv tycker jag Devil var ganska bra iaf på bioduken ;) Men ja tycker inte om å åka hiss sedan dess. Tänk om hissen stannar ;P haha



Puss&Kram

2010-12-13 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0