10-12-15

jaha så äre...

Idag är jag inte på humör,
jag hoppas jag blir det sen när Madde kommer :)
Ska sitta och snacka lite om hennes jobb och säkert annat också.

Annars idag ska ja ut och posta några julkort
eftersom det är sista dagen dom ska va på lådan!
Det vart ganska många :P t.o.m korten vi farmkalla tog slut
så fick ta lite vanliga julkort också :)

annars blir de nog en lugn dag.
Och i morron blir jag ensam heeela dagen
eftersom Fille ska på julbord och festa med sina jobbarkompisar.
Ngn som vill ses? skickar ett sms på mobilen isf lr på facebook :)
vet inte om ja kollar här hela tiden i dag/imorron om ngn skriver!

och på lördag ska vi till Jkpg och fira Darun som fyller 1 år :)
annars vet jag inte va som händer.. det vart ju inget på söndag tyvärr :/
dom hade visst dubbelbokat på stället där vi skulle äta. dåligt av stället!

ajja ha en bra dag allesammans!



Michael Jackson's bortgång-
Den festa vi bort så det skulle kännas lite bättre.
Sorg-dag!
Men gick inte att ungå ngra tårar iaf!

Micheal allways in my heart and ear ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0