Nere i smålandsskogar !

heeej hopp alla glada., och även ni andra ;)

Idag har vart en ganska stressig dag!
först så va de ganska lungt då,
men sen så kom ja på att vi va tvugna att
åka till mamma och beställa ringar innan älsklingen
skulle till Lkpg och jag till småland.

Vi åkte till maxi och så kom ja även på att ja skulle köpa present
till mamma eftersom hon fyller år idag ( söndag )
Så köpte en servett hållare eftersom hon har sagt att hon ville ha en sådan.

mamma hittade vi i kön på lindhals, hon skulle köpa tårta för att hennes syster
skulle komma och hälsa på henne sen efter jobbet.
men när hon va klar där så gick vi till guldfynd och bestämde va de skulle stå
och vilka storlekar vi skulle ha :D
Är så glad, kan inte va mer glad än vad ja är nu, älskar dig så sjukt mkt mitt hjärta!
Vi ska förlova oss tills den 14/2 ^^ <3

när vi var klara me de så va det bara att trycka på gasen hemmåt,
klockan hade blivit mkt 13:40 och älsklingen skulle ta en pengdel som gick tre.
Så när vi kom hem sså gijorde jag lite mat så han fick i sig ngt!
sen fick han rusa iväg, som tur gick spårvagnen så han slapp
gå ända ner till resecentrummet..
Men de fick ja göra, orkade inte betala för spånkan.
Men de är bra att röra lite på sig också, men min väska va ganska tung också :P
Mitt tåg gick vid tio i fyra, de va skönt att komma ombord och sätta sig ner,
men där inne va de som en bastu XP
Resan tog 2:30 tim/ min så de vart ganska långtråkigt, men blir
så jävla rastlös :P
Men då är de bra med mp3:n som sjunger ljuv musik i öronen ;D

Otroligt roligt att se både mia och niklas :D !!!!
satt och snackade lite ii bilen, och när vi kom hem vart de lite käk + sommaren med Göran.
riktigt bra film, skulle vilja snärta till han som har en tjej i filmen
och är otrogen och sen gifter sig i slutet -.-

Sen vart de att gå ut me dogsen ^^ kallt om fingrarna
Men skönt att röra lite på sig ;D
sen fick lille dutt simma en snabb simtur för att kurera frambenet.

Efter det kollade vi på en film som Emma och romeo
hade sett som hette ngt me grotesk ( på svenska ) men orkar
inte söka upp namnet på englska. japansk/kinesisk film.
Men en riktigt sjuk och äcklig film, killen i filmen tog många
svåra och sjuka ingrepp för att flickan skulle leva!

Nu har paret gått och lagt sig, men jag sitter uppe en liten stund till
så ja blir riktigt trött och somnar annars kommer ja ligga och
vrida mig i sängen eftersomden är tom!
Min älskling kommer inte sova me mig :'(
så det kommer bli svårt....
Nan unnej virumbren <3 du är det bästa som har hänt mig ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0