oj när man tänker efter....

oj när man tänker efter så är det inte långt kvar tills lillen/lillan kommer :D
snart bara två månader kvar, 14 april kommer den som räknat för den som inte visste!
Jag längtar som bara den, men inte till förlossningen den fasar jag över XP
men längtar tills att hålla älsklingens och min bäbis i famnen, kommer kännas magiskt! <3
vi får se om de blir vanlig förlossning eller kejsarsnitt, efetrsom moderkakan kan ligga för långt ner,
men ska på special ultraljud nu i slutet av feb, ja hoppas verkligen att den har flyttat upp sig. :)
vill nog helst föda normalt, även fast man har hört historier :P hehe

Igår va älsklingen och jag hos mamma på jobbet och kollade lite ^^ <3333

och jag ramlade igår :O :O not good at all....
men min vänster höft tog värsta smällen kändes de som. och ja hamnade inte på magen.
och det var tur att jag hade min tjock dun-jacka på mig!!
så ja kände inget ont i magen eller nått sånt, men skrev till barnmorskan, får se va hon säger!
men den lilla inne i magen rör sig lika mkt som innan.
jävla hala golv asså, hate them!

De är så härligt att ligga och kolla på magen när den håller på och rör sig där inne^^ hihi
påminner lite om en alien film XD haha.

Idag var vi hos mammas kusin Jenny och snackade lite, mkt trevligt!
lilla Lhi pratade på ordentligt eller om hon sjöng ^^ gulligt va de iaf! :D
Och Thea pratade också väldigt mkt, kommer nog bli två pratglada små flickor de där :)!
Fick jätte fina kläder och bärsele och en ligg grejj som man kan gunga på ( kommer inte
på ordet just nu ) hihi!
Tack så jäätte mkt!!! vart väldigt glad :D

nu sitter jag hemma och tar de lungt, känner mig lite trött och borta i huvvet, men de
tycker jag att jag jämt är XD haha!
men de är väl vädret!! trött på all snö, de bara kommer mer och mer och mer......
ska kanske ut sen och kolla på skötbord, se om de finns ngt i bra pris :)

ska till Mia i morron, hoppas att tåget kommer hela vägen fram :S annars kommer ja dööö! XP nae då.
annars får som väl sätta in bussar, men kommer ju ta dubbelt så lång tid XP
men bara så ja kommer fram så blir ja nöjd ^^
Lääängtar va läänge sen ja va där nere, fan de är nästan skamligt! men om ja hade mer pengar så skulle
jag komma oftare!!


såå nu har ja skrivit av mig lite :)


Ha de bäst nu suuckers! ^^ loove ya      






Kommentarer
Postat av: anna

guuuud tur du inte ramlade framåt!!! du får hålla hårt i karln hihih!

2010-02-06 @ 14:33:55
URL: http://anianaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0