kom och tänka på en sak

Härom dagen kom jag och tänka på en sak som hände min mamma
och hennes bil när vi bodde i navestad.

Vi Hade en gammal K70 Wolkswagen.

K70 på bild.



Inte den snyggaste bilen precis XD ( men det som hände kanske hände för ca 13 år sen )
Vi bodde i ett ställe där man kan säga att man inte va säker ngn gång.
skulle säkert kunna hända ngt ngn närsomhelst..

Och den här dagen eller morgonen när mamma skulle ta bilen ngnstanns så
hade vi haft inbrott i garaget.( vi hade väl fem bilar i samma garage, på den gatan. )
Där alla bilar hade fått sina fönster inslagna och radion stulen ( tror jag det va )
Alla bilar FÖRUTOM våran bil XD

Vet inte va tjuvarna tänkte, men dom tyckte väl bilen va så gammal och ful
och att de inte fanns ngt värdefullt i den XD

hahaha lite skrattretande ^^

men nu vet ni det iaf, vill ni inte att tjuvarna ska ta eran bil och slå sönder den, KÖP EN GAMMAL OCH FUL!


Wolkswagen K70

En riktig liten pärla o inbrottssäker ;)





Kommentarer
Postat av: anna

hahaha de blev liiiiite fel där, förstås ska jag TILL bolaget! haha! det va kul ikväll. synd att klockan ska gå så fort bara! :(

2010-01-24 @ 02:47:36
URL: http://anianaas.blogg.se/
Postat av: Tess

Det är på posten, är ute hos oss =D Får se hur det blir, för mer än så vet jag inte än så länge :P hehe



Hoppas allt e på topp! Miss you! Puss &kram <3

2010-01-25 @ 17:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0