:D här kommer lite bilder

idag känner jag mig bättre ( peppar, peppar, ta i trä) så hoppas de är över nu ^^
Har vart ute och gått me min gullunge ^^ <3
sååå himla skönt me vädret som är nu, sooooool :D

Vi har även provat att lägga in barnvagnen i bilen om man nu skulle behöva
ta me den.
Och de gick ganska bra, liten bil :P men den fick plats, lite krongel vart man ska
lägga överdelen av barnvagnen XP haha.
Men de är sånt som löser sig ;)

här kommer en bild på hur stor min mage är:


^^

Vi käkade ute idag älsk och jag på Chili & Wok, gooodaste maten!
Buffé vart de! härliga grejjer!!

Sen har vi mest tagit de lungt hemma och kollat på
gamla videor på när jag och släkten va mindre ^^
det är så roligt att kolla hur alla va och såg ut :D hihi

här kommer några bilder ifrån bandet:




Min Brorsa Matte, tror han är tretton där :)
Sitter och spelar ofc!


Syskonen Ringman !


Micke & jag !


En söt Kusin - fredrik ^^


Min Andra sockersöta kusin Izza <3


Jaaag ^^
Måste erkänna att jag var rejällt söt när ja va liten ;)



Här kommer en annan bild på en sockersöt person:



Min Älskling i sin egna lilla värld <3333

Kommentarer
Postat av: jaffa

vad sött med magen! ^^ Dom andra bilderna och också jätte söta och du är fortfarande lite söt som när du var liten! =D puss & kram <3

2010-03-09 @ 21:51:53
URL: http://jenniferperssons.blogg.se/
Postat av: christina

Gud så söta ni var allihop

2010-03-09 @ 22:15:48
Postat av: Tess

Vilken söt mage och den har blivit så mkt större sedan jag sist såg den =) Mysigt! Och snart är ni en liten familj =).pussokarm love you 4-ever min underbara vän!

2010-03-13 @ 20:37:12
Postat av: Sonic (:

Åååhhhh, vilken underbar mage :D <3 Alla vi kusiner var fan urgulliga när vi var små. Hoppas mina barn blir lika söta som jag var^^ haha!

2010-04-01 @ 08:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0