härlig helg!

Denna helg har varit riktigt roolig!
Anna och jag var ute igår och festade på otten.
ujuj så sjukt kul! de är tur att vi kan tramsa fortf ;)
hatar alla som ska stå och dansa snyggt och hoppas att en kille ska komma -_-
haha anna och jag va nog dom som rörde oss mest XD
ajja de måstes göras om!! ;)

Tack älsk att du tog hand om lill-hjärtat en kväll så jag kunde roa mig lite :)
det behövdes verkligen! har ju inte vart ute och festat på mer än ett år!!

(bilder kommer senare när Ännish skickar)


Ist så lägger jag upp lite bilder på hjärtat mitt!
Känns som jag bara lägger upp bilder på henne..
men hon är ju vackrast av allt! ^^ mamma älskar diiig massor!


hehe hon undrar nog vad jag har i handen XD oj nappen i mun ;)



Min glada tjej!




så vaacker älskar dig min gullunge!


Poserar hihi

Vanessa

sitter fint ^^



Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa det skulle va kul, men det får vi ta senare :) puss

Fina bilder på sötnosen :)

2010-10-18 @ 12:17:47
URL: http://melosivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0