tråk :/

Idag har jag vart ensam näästan hela dagen med lill-älsk!
för min STORA älskling har vart i Linköping hos sin kompis.

på eftermiddagen har jag vart på synkoll för körkortet.
skönt att jag slapp glasögon vid körningen :)
woohuu! har aldrig passat i glasögon :/

lill älsk och jag har myst hela dagen/ kvällen!
försökt iaf. hon ville inte va nere på marken medans mamma
gjorde mat, trodde hon skulle skrika ihjäl siig.
men jag behöver också min energi först och främst för att kunna
producera mjölk till min lilla ängel och sen för att jag ska orka hela dagen :)

och nu sitter vi och väntar på mannen i hemmet.
hoppas han kommer snart saknar honom redan :/
ibland tycker han säkert jag är jobbig, men han ska
va glad att jag älskar honom så mkt som jag gör <3

Älskar Dig Mitt Hjärta




Kommentarer
Postat av: Emma

Den var riktigt bra faktiskt :) Tummen upp!;)

Vad gör du då?, Såg att mammsen ska komma:)

2010-10-06 @ 12:37:26
URL: http://melosivo.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa Malin, jag tycker faktiskt om julen och jag tycker om julen är här :P men jag kanske skulle lagt in halloween ljud istället ;) hihi..

Oki, låter trevligt :) nää jag har inte gjort mkt, ska strax sova, Romeo ska jobba ganska tidigt imorn:P

vad ska du göra imorn då?

puss

2010-10-06 @ 23:03:01
URL: http://melosivo.blogg.se/
Postat av: Emma

oki, va trevligt då :) Nae men det är samma sak med mig, inget bra minne här inte ;)

Ja det är tråkigt att jag aldrig kan hänga med.. jobbar varje jävla söndag :/ fast det är ganska skönt ändå, för man brukar inte göra så mkt ändå.. Romeo jobbar hela lördagen slutar halv 8.. så får se om det går ngra bussar.

Puss

2010-10-08 @ 21:56:52
URL: http://melosivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0