har vart trött...

som sagt har vart trött dom här dagarna jag har tränat XP
Har somnat så fort jag lagt huvudet på kudden..
men blir inte så utvilad..
då ja får springa upp och ner och trösta lill-fia när hon vaknar.
Fille måste ju få sin sömn som sagt! :] ♥

Igår tränade jag ju Zumba i 45 min.. va helt slut i kroppen.
Idag körde jag Afro Power Dance i 55 min.. idag va jag mer slut.
Men kämpade på ;]
har tagit i så hårt så jag blir kissnödig BÅDA ggrna XD
Men träningen får väl igång allt ;] hihi
Det känns ju som man lever iaf :D

Och i morron är det både aerobics och zumba :/
kanske jag kör båda, men jag ska iaf testa aerobicsen.
Eftersom jag redan kört zumba
Jag är ju inte i bästa kondition än XD haha.
började ju liksom för två dagar sen!
Men jag hoppas ja orkar båda :]
kanske går ner på stan och köper en sallad :]
eftersom de är en stund mellan dom båda passen.

Älsklingen sitter och spelar ett nytt spel vi fått låna av brorsan.
Inferno tror jag det heter :]
Verkar kul.
just nu slås han mot en "djävulskvinna" med big boobs XD
Ganska äckliga tuttar sprutar var ifrån dom X] yuck!




Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad du tränar, det blir ju inget kvar av dej, men roligt att du har kommit igång o tycker att det är kul, kram hjärtat

2011-02-02 @ 23:40:51
URL: http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0