Träning åter träning!

Idag så vaknade vi runt halv elva.
Lill-fia fick komma över till oss igår natt för hon andades lite konstigt.
Så idag har hon varit riktigt snorig, har tyckt synd om henne!
Iaf nu på kvällen för då vart de värre.
Fick använda nezeril till småbarn, så vi får se hur länge hon vill/kan sova inatt.
Hoppas hon inte vaknar allt för ofta!

Ajja nog snackat om de :]
Min STORA älskling har damsugat idag.. han va såå duktig!♥

sen runt halv fem stack jag till träningen -
Idag blev de Core och aerobics! :D kul kul kul !
Men min favvo är nog zumba och afrodans. :]
aerobicsen är lite svårt,
men de kommer nog gå bättre sen när konditionen blir bättre ;]

I morron kommer kanske mamma/mormor/farmor kommer hit och hälsar på!
Om inte hennes syster stannar för länge hos henne.
då blir de att sola lite och snacka.. kanske gå ut och fika.
Hon fyller ju år trots allt! :] ♥

Sen senare runt fem ska ja ut och köra med körskolan..
och skriva på lite papper till riskettan!
Sen är de inte långt kvar tills man har kortet i handen :D
Hoppas jag på iaf! ;] !

min familj och jag har i kväll suttit och kollat på wallander på tvn.
riktigt bra, eeftersom de är som beck - nästan!

men nu blir de att hoppa i sänga!
Night night!

en liten rolig bild på min älskling XP
(när han inte var så stor)


- Just joke ;) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0