slapp-dag

idag har älsk och jag tagit de riktigt lungt :)
Vaknade runt halv tio av att sms från familjen.
att nu har BÄBISEN kommit :D
Kom runt 4 - 5 i morse!!
Grattis till brorsan frun och lille sonen :D

Ska upp och hälsa på dom i Sthlm nästa helg :)
LÄÄNGTAR! :D

efter det käkade vi frukost och sen la vi oss och vila/somna
vid ett. var ganska trött, satt och tittade på film om ngt hemsökt hus.
Men kommer inte ihåg namnet på den :P smarta jag X]

Nu har jag suttit och fixat mig lite ..
men sen senare ikväll blir det väl att förbättra skiten :P

Nu ska vi ut till max och handla hamburgare :D
mums godaste av hamburgekedjorna :) max Hamburgare

Sen blir de paaarty i dag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0