Giorgio Armani Aqua di Gioia

Jag har aldrig känt en så god doft som denna tjej-parfym!



Denna ska ja ha sen när mina parfymer är slut ^^ ♥

Godmorgon!
Idag vart de att vakna tidigt fast jag var huuur trött som helst!
Lill hjärtat va riktigt pigg satt och snackade i sängen :)
Det är iaf skönt att vakna upp till en glad liten solstråle ^^

Just nu sitter jag och äter frukost..
hade inte så mkt att käka så sitter och äter smörgåsrån, ost och te!
Älskar teeee, himelskt gott!!
Sitter även och kollar på cheaters på tvn, haha de är så kul att de finns så många idioter..
killar som tjejer, fattar inte dom som kan ta tillbaka sina partners som vart otrogna...

Mamma/mormor kommer hit idag, det ska bli så kul!
Hon sticker till Kanarie öarna nu på fredag.
det känns liite fuskigt XP hehe
Men hoppas vädret blir perfekt ^^, och att dom tar mkt kort & även filmar ;)

det blir iaf att vi går ut och tar en promenad idag. så härligt väder!!
Jjust loove it!

Ha en bra dag nu allihop! ♥


- Mormor & Vanessa -

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0