Lekstund!

Idag va vi på Fenix, sjöng och lekte med dom andra barnen.
Vanessa tyckte det var såå roligt så!
Så det blir fler ggr dit!
Men då ska ja ha me mig kameran!!!!
haha fy fan så söta dom va, en liten pojke och hon.
sprang efter varann ^^, !

Vi va där nog iaf två timmar
Kom halv elva - till halv ett.

när vi gick därifrån så kom vi hem och tog de lite lungt.
gjorde iordning mat vart lasange!
Men fick inte äta de förns efter träningen,
för om jag käkar innan så får jag bara håll XP

Idag va de Zuuuumbaa, i love it ♥
Tisdagar är sååå jävla roliga asså, roligast på hela veckan!!

sen efter fick jag avnjuta min lasange iaf, smaskens!

Sitter vid min gamla stationära data nu,
är inte van vid en vanlig mus, kör ju touchen på filles data X)

I helgen blir det utgång - ska till trappan :D
hoppas deär kul, I've never been there!

sov gott nu alla hönshjärnor ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0