omg!

Idag har jag och Vanessa vart och badat :)
riktigt kul är det varje gång!!

Sen efter det vart de stan me girlsen :D
riiiktigt trevlans.
Stakte oss lite så vi vart bruuna!
sen kollade dom på stan.
Jag har köpt mitt för denna månad! :( suck!

när jag kom hem vart det matlagning.
STARKT som fäään!
haha men det gillar vi. riktigt gott.
Men nästa gång jag gör så starkt måste ja ha yoghurt!
det gör så de inte blir liiika starkt.
nu brännde de i käften XP haha

när vi var klara så gick hela familjen och vilade.
råkade somna.
Men jag vaknade runt tolv och såg att jag fått sms av mamma.
och dom är framme nu! skönt att höra, va lite nervös.
en de är man nog alltid när ngn åker iväg sådär!
sen gick ja in i duschen, tror jag somna.. för jag va där inne i 1,5 timme !!! x)
Men det va riktigt skönt.. ska snart hoppa i sängen..
men måste låta håret torka.. de är ju jävla tjock.. och tar lång tid att torka!

ajja ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0