tisdag

idag har det vart en lung dag.
diskat hemma.
Och råkade somna me Vanessa i soffan xp

som sagt de har inte hänt så  mkt...
har inte snackat så värst mkt me älsk... :(
han kom hem snackade lite då.
men stog o gjorde mat
sen skulle ja iväg till Nordick club och köra zumba.
sen när ja kom hem hade han somnat.
så ikväll har ja suttit framför datan för mig själv..
hade hoppats på lite sällskap men kanske blir mer av i morron för vi hoppas! :)
Annars så syns vi mer i helgen ♥

fan börjar bli hungrig... kanske därför ja inte kan sova.
men har inget i kylen förutom några ostekta korvar :P

Men snart ska jaa nog hoppa i säng :)

Kommentarer
Postat av: Sara S

köpte hem zumba på dvd häromdan. Så nu ska jag köra hemma lite. köpte min på www.uffessakerochting.se

Lycka till med ditt. -S

2011-03-17 @ 08:47:23
Postat av: Anonym

Jaså hoppas de ger resultat! jag tycker de är roligt och röra på mig, hoppas du med gillar de! tack och lycka till du också! kämpa på!! :)

2011-03-17 @ 23:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0