Torsdag

Idag trodde jag att brorsan och hans tjej skulle komma.
Men Cicci sa fel dag, så får träffa dom i morron ist! :D
Sånt som händer.
Men de ska bli trevligt att träffa dom iaf!
Ska vara kattvakt åt dom när dom sticker iväg till Italien.
kan jag kramas lite me tiger ^^, ♥

Idag har det vart ganska lungt..
har bara diskat undan lite skit och umgåtts med Vanessa :)
Väntat på att älsk skulle komma hem från jobbet!
Fast har vart ganska trött idag iaf.. konstigt!

Har även tränat zumba! ♥
Älskart asså, roligaste!

Nu på kvällen har jag pratat och myst med älsk.
druckit lite te och så, men nu liggar mina små änglar och sover!

Imorron är det babysim som vanligt!
hoppas det inte kommer dit några som är sjuka.
är lite rädd för att gå dit och bli sjuk..

have a nice evening



Vanessa - från förra sommaren, gullunge ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag suger! Om jag skulle komma ihåg att andas eller att äta jag skulle dö -_-' och jag ofta säger en dag för en annan -_-' jag ber om ursäkt igen :D

2011-03-18 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0