ny rakad och duschad :)

Nu känner man säg redigt fräsh !
Skulle gärna känna mig mindre svullen i halsen :) plus en mobil rikare.
men förhoppningsvis dämper den ner i bervlådan i morron :D

Har vart och solat idag så himla skönt och så är man lite snyggare också ;) hehe...

Just nu sitter jag och tittar på ngn film på trean tror den heter something new..
kärleksfilmer gillar jag ^^

Älsklingen är ute och köper fikabröd och ska göda upp mig... weei :P

ÅÅH vet ni en sak när jag var nere i Jkpg i helgen käkade jag MER än vad jag brukar..
och när jag kom hem och ställde mig på vågen hade jag gått ner ett kilo :O
måste va den starka maten det brände verkligen i munnen..
men svårt att motstå eftersom det är så gott. iaf de vegitariska grytterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0