Samsung galaxy tab2 10.1

idag fick jag min fina present av min älskling min sam!
älskar den. finns mkt att lära, fast Harju en Samsung galaxy s3 så de är mkt likt från den också så det är ett plus. :D

idag har min gullunge varit på dagis o lekt av sig :)
så vi var och handlat lite också.
annars har de varit lugnt skulle till min bank o fixa min bankdosa eftersom Vanessa blockerade den så kan inte komma ut på Internet!! -.-
men den va stängd...stängde 15, ca fån är de för tid?! så himla dåligt. kom dit vid halv fyra. tycker dom Birds ha öppet iaf till 16 lr 17!! -.-

nu sitter vi soffan och myser lite ^^, och leker med min sam :D:D


ha det så bra sov så gott !!



provade skicka via BLÅTAND (fulaste översättningen) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0