Datainlägg

Sitter på datan än mobilen som jag annars skriver på ( därför inläggen mest är bilder och några ord :P
är ganska seg på att skriva på mobilen.

Idag fick min lilla flicka vara hemma eftersom de är begravning på tors så vill inte att hon ska bli dålig igen ( hade maginfluensa i helgen)

torsdag kommer vara en känslomässig dag. kommer säkert uppåt och neråt (humöret)
ska ha middag med släkten efter begravningen så de ska bli roligt att sitta och prata lite efter allt jobbiga.
I kyrkan kommer de kännas så himla jobbigt. kommer ihåg farmors begravning det kändes helt okej innan. men sen när man skulle gå och sätta sig så kändes de som en sten föll och jag kunde inte sluta gråta.... jobbigaste jag varit med om. jag hoppas ja inte är lika ledsen på farfars för nu är dom återförenade igen :)
får tänka så... men det är sånt som märks nu på torsdag...
Älskar er farmor och farfar, vi möts senare igen <3

vanessa i sörping ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0