Katt

Idag har min kusin fått en katt av sin syrra, fick se en hur mysigbild som helst när dom mös.
Blev sugen själv att skaffa... har kollat runt på blocket på alla söta katter som finns.
men inser att de bara är massa problem att skaffa djur.
Iaf om man ska iväg en längre tid ( som vi ändå inte är )
vi kommer säkert inte åka utomlands ngt mer.. bara jobba, hemma, jobba, hemma, jobba, hemma... ja ja ni vet!
jag kommer vara djurlös i hela mitt liv, känns ju sisådär :/
jag som älskar djur.. man får väl vänta tills pensionen i typ 40 år... häääärligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Bengalkatt - finaste! kostar runt 8000 - 13 000! Ser ut som en liten Leopard. soo me!
 
 
Bara titta vilken liten sötnos !!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie F

Dom är ju så fina men dyra. Min andra hälft kan också tänka sig att ha en sådan :-P

2013-01-30 @ 09:16:05
Postat av: Yoshiii/Malin

Ja visst är dom.. man blir så sugen o skaffa. men har inga pengar för tillfället :P

2013-01-30 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0