lovely

idag vaknade man rätt skapligt runt 9 av att Vanessa var vaken.
Hon ville ha frukost så gav henne macka och yoghurt.
men de ända hon tjatade på när hon hade fått de var att hon ville titta
på tvn.
då sa jag att hon var tvungen att äta upp innan hon fick se på tvn.
men hon slutade inte tjata/gråta så hon fick sitta där och vara sur.
men hon lugnade inte ner sig..
så då fick jag nog så då åkte hon in på sitt rum och fick ligga där och skrika, men efter en stund så tystnade hon.
så gick jag in och frågade om hon var snäll och ville ha sin frukost, så då kom hon ut och åt upp allt ( dubbla ggrna ) yeeay!
MammaMalin 1 - 0 Vanessa ;) mohaha! skam den som ger sig!

Filip har jobbat morgon och de gör han även i morron så duktig så! :)
Men idag när han kom hem fick jag fina Tulpaner av han!
Världens gulligaste och snällaste kille man har då!!
blev så glad. men kunde inte prata så mkt me han när han kom hem för ja var tvungen att åka till jobbet nästan direkt när han kom hem .. roligt!



men i morron är jag ledig, riiktigt skönt :)
blir att städa och fixa lite för pappa och rose-marie ska komma och hälsa på ! :)
se våran lya!

men nu blir de sängen. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0