Rubriker.. ja va ska man skriva.. !

Idag fick jag sovmorgon för FIlle åkte med vanessa till dagis.
Var riktigt skönt att få ligga kvar i sängen en stund faktiskt ^^.
men gick upp en kvart efter dom hade åkt och gav Emilio lite frukost.
 
Ser inte så skönt ut, Emiios sovstil x)
 
Sen när Fille kom hem så gick jag ut med Ravvi
efter det sminkade jag mig lite, alltid roligt att göra iordning sig och testa lite nytt ( även roligt att göra samma sminkning som dagen innan ;) .. )
 
 
har regnat idag, tycker det räcker med allt det blöta.. 
har inte varit torrt på backen sen i november kanske :P usch!
Ravvi gicllar inte heller att gå ut när det är blött på marken..
går väldigt långsamt i början av promenaden x) haha!
 
Vi var och hämtade vanessa runt två från dagis.
hon var helt slut, höll på att somna i bilen, men höll henne vaken hela vägen så hon sover i kväll ist :)
vilade lite när vi kom hem.
sen var det bara att sätta igång med maten.. blev kycklinggryta med ris och stekte en blandning av purjolök / kokosflingor / salt och våran starka special krydda, rikrigt gott ^^
 
Fille ligger och sover för han kände sig lite krasslig, jag hoppas verkligen inte att han har blivit smittad från jobbet... jävla magsjuka.
Isf kommer han få vara inlåst på vanessas rum i två dagar... xD
tål inte människor som spyr.
Får hjärtklappning och svettningar när jag vet att någon är sjuk.
och när dagis ringer vill jag bara sjunka genom jorden och försvinna tills hon är frisk.
planerar som tusan när jag ska hämta henne och ser massa bilder i huvudet av att bilen är nerspyd.. usch
hatar verkligen den sjukdomen!!
 ------------
 
nu blir det mest slapp i soffan ikväll känner mig trött och seg :P
Vanessa sitter och spelar någon surfing-grej på sin surfplatta, men snart blir det pyjamas och hopp i säng
 
ha en skön kväll allesammans 
Puss Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0