Oj somnade med lillkillen

Var visst tröttare än jag visste.. Emilio skulle få sen eftermiddags sovstund,
så tänkte jag lägger mig brevid och vilar lite.. men somnade visst själv xD
Men det var riiktigt skönt ! ( hoppas bara jag kan somna i natt...)
För imorgon ska vi till tandläkaren me Emilio innan vanessa ska till dagis.. 7:50 ( vad är det för jäkla tid igentligen).. kommer bli en stressig morgon.. får vakna sammtidigt som Fille.
så jag hinner gå ut me Ravvi innan han sticker iväg :P

 
 
Snön börjar smällta i Norrköping också.. JIPPIE!! nu kan våren komma ;)
längtar efter solen och värmen.
ag är ingen vintermänniska.
hatar när det är kallt ! xD


FIlle och vanessa är i maxi huset och kollar runt lite.
dom skulle köpa ngn överraskning till mig sa dom.
undra vad det kan vara ^^,
 
nu ska jag väcka Emilio så han får i lite mat i magen.
 
 
💋
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0