BRÅVALLA 2016

denna vecka har vanessa varit tillbaka på dagis och fått lekt av sig med sina kompisar. och sin lilla älskling Vincent ;)
hon tjatatde om honom under sportlovet. 
såhon var nog lagom glad i tisdags när hon såg att han var där... hahah det börjas tidigt :P haha
 
 
fick även ett paket från wish med lösögonfransar i veckan wiihii älskar dom !!! och satt jätte bra! :D
har även storstädat lgh i veckan... det var inte roligt.. haha x( men det blev riktigt fint.
 
mamma och brorsan och hans tjej var här också igår på fika och grattade mig lite i efterskott :)
Fick biljett till BRÅVALLA.. min familj är verkligen bäst älskar er <3
tänk att jag kommer få se Rammstein :D har lyssnat på dom i typ över 15 år..min första cd - Mütter som jag lyssnade sönder och sen reise reise x) gaaaaah överlycklig!
Och så kommer volbeat :DD Tenaciuos D :D <3 nightwish :) Wiz Khalifa :D
kommer bli super !
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
lovely JUST lovely
 
Wiz Khalifa
 
 
 
 
jag skulle bli super glad if ne-yo skulle komma... mmm.. den mannen och hans röst !! mums
 
 
 
 imorgon är Vanessa bjuden på kalas till en dagiskompis så roligt för henne ^^ <3
 
Och senare ska jag träffa min sötnos Hedvig över en fika lr nått på stan <3 <3
 
godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0