övertrött kille

Idag blev det till sist chili concarne, lätt och gott.
 
Och så hann jag stoppa in lite av Milles och våran mörka smuttstvätt så den blir torr tills imorgon.
Så imorgon vlir det att tvätta det ljusa och sen lite handdukar ( intressant?... much! )
 
Fille  är ledig imorgon så vi får se va som händer.
Vanessa har tjatat om att träffa hennes kompis Gabriel, så det kanske dom kan göra.
Så kan emilio och jag vara hemma och bara ta det lungt och plocka lite hemma.
 
nu till blogginläggets rubrik ;P
Emilio var så övertrött att han inte kunde somna, så låg brevid i våran säng och låtsades sova.
Så tills sist när han såg att jag "sov" så lugnade han ner sig och la sig på sidan och somnade och bonus på det var att vanessa somnade också samtidigt brevid mig.
så nu sitter jag och njuter lite i min ensamhet eftersom Fille jobbar kväll idag och kommer om ca 1 timme.
 
Vet inte om jag ska göra morötter och dip, var ju ett tag sen och jag har ju alla tillbehör hemma ;) kanske lite senare när jag vilat här i soffan för mig själv.. och förhoppningsvis så vaknar ingen av ungarna :P haha!
 
Love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0