söndag - fikadag

Idag ville inte Emilio sova länge vaknade sju. 
Men jag fick iaf ligga kvar i sängen till åtta för han satt i sin säng o lekte med sina gosedjur. 
Sen satte vi oss och kollade lite på tvn och efter det så blev de lite frukost

Sen kom micke och cicci o hämtade mig och barnen så åkte vi bort till pappa/morfar.
Det blev lite fika och prat, så trevligt så ^^,

Efter det kom Jessica och Birgitta på ännu mer fika eftersom dom ville fira mig i efterskott.
Vanessa pratade HEEELA tiden xD
Haha fick inte tyst på henne haha!

Nu ska vi vila lite i soffan en stund sen blir det att börja med maten men vet inte va jag ska göra...... ingen lust alls x)

Gullungar ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0