Taget med Systemkameran

Har nog inte använt den på typ tre år... systemkameran asså ;)
Tänkte att jag ville ha lite bra bilder ifrån Vanessas kompis kalas
så testade om jag fick igång den och den funkar fortfarande ^^
Så det är ju bra!
 
Men hade problem att få upp batteri locket på kameran så tänkte att jag skulle få strunta i och ta med den.
men skam den som ger sig ;) och så fick jag upp den.. locket asså Bahahah! (  fy fan va rolig jag kan vara )
 
Dom hade hyrt lokal vid himmelstalunds brottarklubb eller om ngn av kompisens föräldrar jobbade där.. vet ej.
 
här är lite resultat av dagen:
nyvaken x)
födelsedagsbarnet - Alissa
 
 
Full rulle hela dagen. 
Vanessa blev alldeles röd om kinderna i slutet och hon tyckte det var super roligt :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder 👍🏾😘

Svar: Tack 😃
Malin-Linnéa

2016-03-05 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0