Ett halvår senare!

här har det inte hänt ngt sen juni ser jag.
Men om jag ska vara ärlig så händer det inte så mkt i mitt liv x)
Finns inte ngt att skriva om...

 

Soo... va ska man skriva om... haha!
Känns ju lite tråkigt att inte kunna berätta ngt speciellt...
Önskar jag hade mer timmar om dagarna.. för det känns som jag inte hinner med mig själv ibland..
Alla dessa måsten.. det är väl därför jag inte skriver här.. känner att jag inte hinner... eller sometimes har jag inte lust.
Antingen är det mitt jobb eller mitt "jobb" hemma..

 

Men idag har jag iaf varit ute och träffat en kompis.
Vi har kollat runt lite i köpcentret hittade mascara, känns som de tar snabbt slut, men va ska man göra när man är fåfäng xD just kidding.
Ni ska se mig hur jag går ut ibland omg.. dom dagarna orkar jag inte bry mig ett skit haha!
och just jah ett läppstift med.. nae då inte alls fåfäng x)

 

På tal om annat, min dotter har fått en lös framtand ^^ så stor, snart tar hon studenten, och sen vips så bor jag på "hemmet" haha!

 

Ajja nytt år nu och allt också OM NÅGON HAR MISSAT DET... svårt och missa... iaf om man har Facebook... där skrivs det om allt..
Såg senast ett inlägg om att dom har parat en muffins och en semla, deras avkomma ska tydligen heta MUFFLA.. bra namn måste jag medge! MER MUFFLA TILL FOLKET!

 

 

C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0