plock och fix

Idag fick jag sovmorgon till halv åtta xD
så himla skönt.. brukar annars alltid gå upp vid sex varje morgon.
tänk för i tiden när man kunde sova till 11 - 12...
fy fan vad jag kan sakna det ibland.. att verkligen få sova ut!
men men man får vila sen när man ligger i graven.. lr vad brukar man säga xP
 
Fille jobba tidigt idag och Vanessa sov hos hennes kompis. så var väldigt lungt denna morgon.
Bara jag och lilleman som gjorde ljud ifrån oss :P
 
dammsugit övervåningen och under... plockat iordning i ungarnas rum och även i vårat sovrum så att det skulle se lite skapligt ut :D diskat kastruller osv ( funny information, I know )
 
Idag kom min älskade syster förbi med hennes pojkvän och tittade in i vårat radhus och tog en fika och bara snackade.
Alltid lika trevligt, önskade att man hade fler såna dagar <3... får bli mer av det sen när man är pensioner x) 
För nu hinner man fan knappt ngt...
finns allt annat som ska göras, jobb e.t.c
 
Orkade inte göra ngn mat idag så fick bli pizza, fille var och hämtade den.
Där träffade han emma och sivo så vi fick matgäster hemma ^^, trevligt!
 
nu sitter jag här och glor på den här skärmen och tänker om jag har missat ngt från dagen... har jag säkert gjort.. men det var nog ändå inget roligt för er att veta....
 
På måndag är det jobb som vankas igen... efter en mammaledig vecka.
hare naaaajjjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0