ullischred tomorrow ^^

Sitter just nu och käkar frukost, svara på gästboken här på blogg och lyssnar på Aerosmith :D

I morron blir de ullared ^^ weei! hoppas man hittar ngt bra :D men de blir väl mest julklappar :( och inget till mig själv! suck!
I HAATE MOOONEY! -.-
men de ska bli kul att sticka iväg en stund me kompisarna :D känner att ja inte är så fest sugen längre, kan de bero på vikten och att ja inte kan ha mina kläder längre XP haha kanske de... ibland känner jag mig som en uppsvullen elefant!!! XD
men de är roligt att träffa kompisrna så självklart får man ställa upp ibland ;)

Idag blir de att sticka ner till försäkringskassan för ja har inte fått mina pengar som ja skulle ha fått! JÄTTE BRA! nooot! blir så jävla arrg!
men hoppas de löser sig alltihop!

sen blir de väl fredagsmys me min älskade kille som ja älskar mer än allt annat! <3
ÄÄÄRR SÅ GLAD att jag har deeej!!!!!!! ^^ nan unnej virumbren ;) <3


min kära lille fille ^^

Kommentarer
Postat av: anna

ja vi får väl sätta oss tillsammans o göra ordninig den nångång..den de tar ju ett par timmar haha!

2009-12-04 @ 12:35:43
URL: http://anianaas.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe okej, men de gör ju inget :P kan jue sitta och snacka skit XD ^^

2009-12-06 @ 02:09:30
URL: http://yooshiii.blogg.se/
Postat av: anna

precis...(skriva tillbaka på min blogg så jag vet om du svart) hahaha:P

2009-12-07 @ 21:08:48
URL: http://anianaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0