Idag 13-Dagsafton, Eller Vad De Kallas!

Idag va jag ganska trött på morgonen, gick inte upp förns tjugoöver tolv.
hoppade in i duschen en snabbis för min kompis skulle komma vid ett, så kände mig liite stressad.
men de va självförvolat, i know men så är de när man är en seg människa!

fick springa ut och möte upp henne för att hon aldrig varit hemma hos mig innan.
Så hon virrade bort sig men de gick bra till slut.

vi gick upp till mig och satte oss vid datan såååklart!
satt och kollade på roliga klibb på youtube : MAD TV!!! OMG soo f*cking fuuun! iaf dom på Mj!

Sen tänkte vi sticka ut på en liten promenad innan de skulle bli svart ute, va två ankor som förföljde oss! HJÄLP! asg
ville plocka me mig en hem, så himla söööta <3 !
Men iaf gick runt och skrattade och snackade massa skit sen kom vi på va vi kunde käka, så de blev köttfärspaj!
vart riktigt mumsig om ja måste få säga de själv! :)

efter maten satt vi och svullade i soffan och tittade på sing - a - long, jag gissade rätt på tre saker : michael jackson, lilly och sussie & petter, woohuu så duktigt man kan va! kände bara för att skryta lite X)

Sen mojjsade vi framför datan igen och skrev me två människor som min kompis kände, så de va kul :)

Men sen va hon tvungen att dra innan klockan vart för mkt och sen började hon bli trött, så lika bra att hon körde hem då, så hon inte kör ner i diket XP

Och nu sitter man här igen som i vanlig ordning, chattar på msn och lyssnar på musik <3

have a nice life ya all ..

 pEaCe OuT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0