Jag Har Inte Försvunnit, Finns Här Bland Hundar & hår!

Nu för tiden så bor min halvsyrra hos mig med hennes två stora schäfrar under två veckors tid!! :D trivs jätte bra för nu slipper ja ensamhet och tysnad.. haar ngn at snaacka med! ^^


Idag var jag hos tandläkaren 8:40 på morgonen omg -_- hatar att gå upp tidigt!!
men fick en pratstund me min syrra efter tandis! så de va trevligt ^^

fyy fan va dyrt tandläkaren är asså! måste betala 775 spän för en undersökning!!!! undra hur mkt dom tar för en lagning 100 000?? :S helt sanslöst!!!

och i morron ska ja ut på fest me jobbar kompisarna.. dom frågade iaf ja ville hänga på, så de va jue trevligt.. känner man sig lite omtyckt iaf ^^ woohhuuu!


ajja nu ska ja sova, ska upp tidigt i morron och fixa håret :P tar tre timmar att fixa.. men mitt hår är vääldigt tjockt!

love you maa biaaaches <3



chinese crested dog! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0