aaaaaaaaaaaaaaaaah Stress Dag!

Heeelt slut i benen va ja idag efter gårdagen!

 

ja va på stan och sa upp min lägenhet ^^ weeei! inte långt kvar tills ja sticker iväg!

MEEEN iaf låt mig berätta va som hände.. :: Ja va på stan och skulle iväg och fika me min mamma, satt och snackade coh hade trevligt!
och sen tänkte ja att de va bäst att dra så ja hann me att ta bussen som gick kvart i fem i från stan!
så ja kom in från MAxi till stan kanske runt kvvart över fyra, sen sprang ja igenom stan.. men kunde inte låta bli att gå in på affären BELLE ( sko affär för dom som inte vet) och hittade ett par jääätte fina skor som ja ska ha på mig på fredag om de blir utgång!
kostade bara 99 :- va ett riktigt kap tyckte ja! sen gick ja vidare.. och när man kommer ifrån H&M i stan och kollar upp mot söder tull såå står min 459:a där och väntar och min tanke är FUCK ja kommer missa den!!! men ja började springa ( ja hade mina högklackade på mig den dagen också!) men ja hann me den som tur va!
sen så tog ja de lungt ändra fram till nästan i början av backen i söderköping ( när man kommer från nkpg och ska in i skpg ) så blir de vääärsta kön!!! efter som dom där idiotiska ljusen är på nere vid bron -.- men ja tänkte inte mer på de. trodde de skulle ta kanske 10 min extra att komma ner och förbi dom ljusen. men de gjorde de inte.. de tog hela 40 - 30 min att stå och vänta tills man va nere och förbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och ja satt i bussen och väntade ifrån ca 16:55 till 17:25 och stressade ihjäl mig! för ja va tvungen att hinna hem och byta om till träningen (springa ifrån hållplatsen vid bron och sen hem som ligger ungefär vid barnstation! I HÖGKLACKAT!!!!) men de tog mig nog bara 3 minuter att springa den biten! sen kom ja hem och byte om och och packa ihop min påse, tog på mig normla skor (gympadojjor) och sprang ifrån brandstation till fixpunkten som är en bra bit iväg på kanske 5 - 4 min och då ska ja påminna om att klackan va runt 20 I SEX och mitt träningspass började KVART I!!!! så ja va lite sååååå där lagom stressad XD -_- nae skämta JAG VA SKIIIT STRESSAD! ja kom iaf dit och då hade klockan gått över me kankse en minut när tränngspasset hade börjat och då fick ja ingen lapp in dit och då frågade ja henne i receptionen sådär lite halvsvettig fick ja ingen till afrodansen?? hon bara nae den började kvart i.... ja bara men min buss va sen me 40 min hon bara okej du kan gå ner och hoppa in då ;) wooohuuu då vart ja glad!

 

Ja kom dit helsvettig 5 min försenad och körde på direkt i 45 min, ja va så trött efter allt springade.. specillt me högklackade skorna XD omg.. och sen efter afrodansen va de arobiks i 50 eller 60 min!!!  men de va kul :D

 

såå ja fick min träning den dagen XD OMG


Kommentarer
Postat av: Tessi

Låter som du fick en regäll dag med motion gumman... Kände hur slut jag blev av att läsa det, kan tänka mig hur det kändes för dig. Men tycker du var duktig som han med allt ändå =)



Ååå den skobutiken har så himla fina skor. Min favo ;)



Hoppas ni har en kanon kväll å rocka loss för mig ;)



love you my honey friend ;) <3 puss



Ps, måste få veta när du sticker sedan ;) kul för dig, emn kommer sakna dig ;) puss å kram

2009-03-20 @ 15:09:33
URL: http://lifeisanadventure.blogg.se/
Postat av: Tessi igen

ÅÅåå det där med afrodans låter grymt kul: får jag prova ngn gång =P

2009-03-20 @ 15:10:32
Postat av: Tobbe

Är det här du? Extremt likt! w169xY/14.jpg" rel="nofollow">http://www.mc-nudes.com/fhg2/Zoew169xY/14.jpg

2009-04-06 @ 01:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0