Baaah -.-

* Men iaf. i måndags denna vecka vart de inte så mkt gjort.. jobbade och tränade, sprang i 40 min, duktiga jag :P
har jue astma och allt så känner mig ritkigt stolt ^^



* I Tisdags så va jag ledig, asaskööönt!! ringde runt och sa upp min tidning :( suck vill ha min härliga hund jue! men de blir sen när man kommer tillbaka sen! hoppas bara ja inte missar ngt me kinesisk nakenhund!!!!!
* senare på kvällen så stack ja till träningen och dansade afrikanskdans :D riktigt kul! och efter de sen så körde ja arobiks :D:D ännu roligare :D längtar tills nästa gång... men de blir inte nästa vecka :( men ja ska göra ngt ännu roligare då.. får då sticker ja upp till MIA!!!!!! :D:D:D:D weei! de va inte igår måste ja säga! ska bli riktigt kuul!! LÄNGTAR!
* va ganska trött på kvällen så gick och la mig och myste me en film och somande ifrån den :P

* Onsdags, så ringde ja runt och sa upp radio tjänsten och sen telia, så nu är de avklarat, slipper ja tänka på de! ;)
jobbade också från 14 - 20 idag. de gick ganska snabbt så de va tur :D
de vart ingen träning idag. va så trött ifrån gårdagen XP hahah

* Idag ( torsdag ) nu sitter ja hemma och tar de lungt. ska snart till jobbet och jobba fyra timmar jiipippe XD eller inte !
sen blir de väl träning som vanligt ^^
annar vet ja inte..

Peace på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0