totally ^^



idag tänkte ja gå till jobbet tidigare än vad jag började. men som tur var kollade ja i min lilla almencka och såg att ja började senare.. ganska skönt faktiskt.. så slipper man stressa ihjäl sig bort dit..
min kompis Eve började "min" tid idag.. så ska stänga me henne yees :D ska bli kul!

har även beställt biljetter till resan nu.. så nu är de säkert att jag sticker ! kommer dock inte säga datumet, en del behöver inte få reda på de...

har haft en bra helg..  kollat på film, sen igår (lördags) så tränade ja me min kusin jessica de va trevlans :D ska vi göra ngn mer gång :D weeiii men de va skönt!

och när ja va uppe hos min ängel maria sååå hade vi de skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit kul.. roligt att träffas och bara sitta coh hänga oh ha de sköj :D hoppas du kan komma till mig sen dom dagarna vi sa !! håller mina tummar..och självklart kan doogsen komma me :D:D alla är välkomna.. jue fler desto bättre :D men ja glömde min pplatt tång hemma hos henne.. mindre roligt :P men ajja va ska man göra åt de..  ngn gång får ja väl den.. atinge när dom håller på och flytter.. kanske dom svänger förbi

nästa vecka på tisdag ska ja iaf in till norrköping och säga upp min lägenhet, och ja vet ifan vart ja ska lägga mina grejjer asså :/ ngn som kan ta hand om min säng så länge?? de är de ända ja vill spara för tillfället :P och datan.. men den tar inte så stor plats.. så den kan säkert mamma ta :D

usch allt kommer säkert gå skit snabbt kommer inte hinna me ett skit XD men men va ska man göra!! börja packa nu!!!

nu orkar ja iaf inte skriva mer :P men ha de så bra alla mina änglar! pusss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0