Gud vad jag saknar Våran älskade Farmor!

Farmor har gått bort nyligen och de är nästan de jag tänker på det senaste tiden,
även om ja inte snackar om de så mkt.

Men har kollat på gamla kort på både farmor och farfar, de känns inte som hon är borta.
Jag tycker så synd om farfar som levt ihop med henne så länge, så länge som 60 ÅR!!!!
och nu helt plötsligt är hon försvunnen och han är ensam :'(
När man tänker på det så krossas hjärtat!
Jag är nog mer orolig för farfar, eftersom farmor har det bra nu och slipper sina smärtor.
Har sagt åt min kusin Anna att vi får åka och hälsa på honom, ta me bullar eller nått sånt.
så slipper han känna sig jätte ensam!

Vi älskar er båda väääldigt mycket, och ni kommer alltid finns i tankarna!


Vi hoppas farfar lever vidare sitt liv friskt och sunt ^^ <3
v Världens bästa farmor & Farfar v

Ni älskade alla och öppnade era värmande famnar åt alla

Kommentarer
Postat av: anna

en bättre farmor och farfar finns inte! fick lite tårar i ögonen när jag läste detta inlägg. "öppnade sina vämnande famnar åt alla" de gjorde dom verkligen. saknar farmor så mkt! <3

2009-11-15 @ 17:54:46
URL: http://anianaas.blogg.se/
Postat av: Malin

ja verkligen. snäällare människor över huvudtagen får man leta efter! <3 saknar henne också massor. men hon ser nog till oss alla på sitt egna lilla sätt ;)

2009-11-21 @ 09:08:09
URL: http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0