Har inte haft tid att skriva..

.. men nu har jag lite tid iaf.

Ifredags va den mest jobbigaste dag ja vart med om i hela mitt liv!
Farmors bergavning, en väldigt fin och ledsam begravning!!
tårarna kom rinnande en efter en i en heltimme, det gick inte få stop på dom.
kommer ihåg hur jobbigt det var att lyssna på farfar när han tog farväl av farmor de va hjärtbristande!
men ska tänka mer på alla roliga minen och stunder vi har haft med dig farmor.
du kommer alltid finnas i mina tankar, och alla andras!
hoppas farfar mår någorlunda bra efter alla omständigheter!

hinner inte skriva mer :( men fortsätter ngn annan dag!

men ska bara säga att de va verkligen fredag den 13:e, här där älsklingen och ja bor hände dde två saker.. de va precis utanför oss som en rejäll krock hade hänt, en kille fick ha en nackgrejj, fattar inte ens hur de kunde hända.. man ska inte ens köra snabbt utanför oss :S

och sen en liiten längre bit bort så brand de väääldigt mkt så vi sprang dit och kollade.. trodde de va ngt höghus som bran.. men dde va tydligen ngt föråd på gården eller nått sånt här sopföråd .. lite läskigt!

men ha de bäst alla min sötnosar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0