hum...

Heeej alla godingar!

just nu sitter min gullunge och jag och kollar på the mask på femman.
har sett den nog 1000 ggr.. men tycker den fortf är bra! ^^

Vet inte om förvärkarna har börjat komma nu,
Känns som min mensvärk som ja hade förut.
och den va ju ganska extrem, det kommer och går,
men sitter här lungt i soffan
och kommer inte stressa upp mig i onödan :P
Är ju bara 4 dagar kvar nu.. snart 3 hihi!!
det känns så bra alltihop, och älsk är med mig vid sidan och de känns ännu bättre :) älskar dig så mkt min prins<3


Min lilla älskling <3
du betyder mest!

 

Hade tråkigt när ja va hemma en dag så jag målade och fixade me ögonen lite

detta vart resultatet:

Lite sådär halvnöjd, tycker de är svårt att sätta på lösögonfransar!

 

Detta är jag, för inte allt för länge sen. :P

 


Kommentarer
Postat av: anna

jag testa lösögonfransar, men dom va ju så jävla långa som dom gick upp till ögonbrynet, hahaha! :P inge snyggt!

2010-04-10 @ 20:54:04
URL: http://anianaas.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hejsan hoppsan gumman! De närmar sig med stormsteg, så hoppa allt kommer gå bra för dig/er =D pussåkram <3 ps, tycker dina ögon blev fina =) sj lyckades ja inte alls så bra, när jag provade lösögonfransar. Men träning kanske ger färdighet ;)

2010-04-10 @ 23:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0