oooooh-my-gosh!

baby let me love you doooown
there's no other ways to love you ( en låt som har fastnat på tinningen XP )

och sen omg för en helt underbar natt med tjejerna!!
Fyyy fan va vi ägde x) Anna, Tess och jag mot alla!!
Och så körde dom riktigt bra music!! thank gooood! :D
nu kan jag stå mig ett tag till innan vi kan gå ut och dansa igen.
så det får bli att dansa här hemma när ingen ser X)
Man vill ju inte skämma ut sig ;) haha

Jag & Ännisch



Jag & Tess


Hängarna På Otten XD
Igår och idag har jag för de mesta bara gått i mys/pyjamas kläder,
Så härligt!
Igår satt älsk och jag och spelade lite R E 5, tror vi är i slutet.
men nu fattar vi verkligen inte va vi ska göra, jag bara ramlar ner i lavan och dör x)
( gången jag går på rasar,
så blir ja hängande och efter ett tag ramlar jag i, bossen jagar mig. )
hahaha låter som värsta spel-nörden, men de kan ja säga att jag INTE är ;)

Och idag har Anna och jag spelat Bluur ( tror jag det stavas )
bilspel är de iaf :)
riktigt kul, åker omkring och skjuter på andra bilar och så ska man komma först!

Nu gör jag inte så värst mkt är för trött för att göra ett skit x) haha
Älsk ska snart hoppa i sängen för i morron är det jobbar-dag för honom.
så nu blir ja ensam i en hel vecka igen :/
Men som tur är så ska mamma och jag till IKEA på onsdag och även kanske till NetonNet :)


Bild från babysimmet:

Lill-Älsk & Mammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0