Tomorrow

I morron kommer det en gammal kompis som jag
inte har träffat på väldigt länge så de ska bli kul :)
Olivia, se om hedvig kommer också! :)

Idag har näsan runnit lite till och från :P
men jag känner fortf lukter XD så de är ju skönt!
så jag vet när Vanessa skiter på sig XD hahaha
nae då, skämosido!
gjorde ganska stark mat idag så de skulle bli bättre i nosen :P
Älsk tyckte det var starkt också haha, yes jag lyckades XD

 

 

Sen har jag vart och hälsat på mamma på jobbet idag :)
Kom precis när hon skulle ha lunchrast, perfekt !
Slapp jag stå upp och snacka henne.
blir så jäkla varmt med alla vinterkläder!

Köpte även en liten present till Matte och Eunmis lille knodd som kommer
om en månad :D :D :D
så snabbt det har gått..
Och Vanessa är snart åtta månader, o.O helt sjukt vad tiden går!
Och nu kryper hon också! hehe så roligt så. går inte så snabbt ännu.




Sari
Emma & Jag - visst är vi snygga ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska matte och Eummi ha barn!?, det visste inte jag!.. men gu va kul! ^^ Ja tiden går fort, ibland lite fööör fort!... ett par riktiga läckerbitar om jag får säga så ;)

2010-12-01 @ 21:39:12
URL: http://melosivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0