100304

Idag vart de lite sovmorgon till halv elva, kände mig väldigt seeg !
Men nu är ja uppe ;)
Vart lite kaffe och äggmacka, muums! smakade smaksens!

Idag ska ja mest städa eller kanske diska iaf för de finns lite
ute i köket, jippie -.- suck!
alltid lika roligt!
Kunde jue inte installera diskmaskin eftersom hyresägarna inte utförde sånt.
och då måste man anlita ngn och betala säkert skit mkt!
så de blir att diskaa för min del!
Men ibland orkar man verkligen inte!

Se om mamsen kommer idag då.. kanske slår en pling och frågar om hon kan komma
de skulle va trevligt!
För jag tror fille får jobba länge idag, men ja hoppas han kommer snabbare än i måndags
för då var han klar runt sju på kvällen och han började 4 på morgonen
den dagen! helt sjukt!!!

Ska visa upp de mamma har stickat till vårat lilla hjärta hon är SÅÅÅ duktig!!!!

Såååå fint längtar tills jag får det!


Mamma kommer vara borta under förlossningen, de känns väl inte helt bra!
men ja tror jag kommer klara de fint!
Kommer ha min älskling där och syrran och hennes kille Fredrik. love you

♥ ^^,


hoppas mamma och Mats får de rikigt trevligt på kanarieholmarna ;) <3


pusss & kramar


Kommentarer
Postat av: Sonic

Jättesöta och fina kläder! :)

Jobbigt att de kommer vara borta<3

2010-03-04 @ 14:33:14
Postat av: Sofie F

Så söta. Vad duktig hon är. Förlossningen fixar ni! :-)

2010-03-04 @ 15:08:47
Postat av: Malin

hihi ni är för goa :D <3

2010-03-04 @ 23:02:32
URL: http://yooshiii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du vet att i finns där gumman när det är dags! alltid. love you puss!

2010-03-05 @ 08:15:12
Postat av: Sofia

Så himmla söta kläder!

2010-03-05 @ 10:35:56
URL: http://sofiasoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0