i don't know maybe walk on the morning...

det har vart ganska lungt på bloggen,
Har inte tid att skriva XP
nu är de full rulle här hemma när man har en liten nakenfis också.
Baccardi <3

Det kommer bilder, kameran är tyvärr död och jag har inte haft orken att ladda den :P

ikväll ska nog alla mina älsklingar och jag kolla på film som va har hemma.
The Human centipide.
skräckis - ska visst va ngn som opererar ihop olika människor.
låter trevligt.
Hörde att människor i biografen spydde pga den här filmen.
vilka klenisar XD
brukar inte bli så rädd/ äcklad av såna filmer :P

snart ska vi nog äta hoppas jag.
Börjar bli lite hungrig.


Alla mina tre änglar ligger och sover /vilar :P
såna slöfockar XD
Älskar er <3

Älskar er sååååå mkt <3

 




Kommentarer
Postat av: Mia

den filmen e dålig! den e bara äcklig :P

Löve ya <3

2010-05-26 @ 11:07:30
Postat av: Tessan

Såg filmen i helgen och jag tyckte inte alls det var någon stor slagen skräckis =( Mest blev jag bara äcklad av den :P hehe



Hoppas de e fint med den lilla familjen <3

2010-05-26 @ 19:12:01
Postat av: Malin

hehe jo säger desamma.. den sög väldigt hårt XD tyckte den inte va så äcklig ens :S

2010-05-27 @ 13:29:15
URL: http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0